top of page

ruilen & retourneren

Toch niet tevreden over onze producten? Of is het product beschadigd of kapot? Je kunt het product binnen 14 dagen naar ons terugsturen.

​

14 DAGEN HERROEPINGSTERMIJN

Je kunt een product binnen 14 kalenderdagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet, ongebruikt, en in het geval van koffiebonen/ gemalen koffie, in een gesloten en onbeschadigde verpakking zit. Eenmaal geopende verpakkingen en producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

Voordat je een artikel retour zendt, moet je in het bezit zijn van een retournummer. Je kunt een retournummer via e-mail aanvragen bij onze klantenservice of door het invullen van het formulier voor herroeping. Wij zorgen voor het retouretiket.

​

De kosten van de retourzending

De kosten van de retourzending komen voor jouw rekening. Na ontvangst van de retourzending zullen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag - de retourkosten terugbetalen.

Wil je een artikel retourneren?

Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. 

​

  • Meld via email of via het formulier voor herroeping bij onze klantenservice dat je een artikel retour wilt sturen.

  • Je ontvangt via e-mail instructies voor de retourzending van het artikel.

  • Na ontvangst van je zending sturen wij je een ontvangstbevestiging via e-mail.

  • Wij ruilen indien gewenst het artikel om, geven je een tegoedbon of storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug, afhankelijk van wat jij wilt.
     

UITZONDERINGEN

De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:

  • Verbruiksartikelen (dus ook koffie) waarvan de verpakking reeds is geopend.

  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.

  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.

​

​

Wat gebeurt er als ik het pakket niet ophaal bij het postkantoor/servicepunt?

Het pakket blijft gewoonlijk 7 dagen op het postkantoor voordat het wordt teruggestuurd. Voor meer exacte informatie kun je terecht bij je plaatselijke postkantoor.

 

Als je je pakket niet ophaalt wordt het naar ons teruggestuurd. Het pakket wordt dan door ons geregistreerd als 'niet-opgehaald': hiertoe zullen we vervolgens € 10 administratiekosten in rekening brengen. Het resterende orderbedrag wordt aan je terugbetaald - op dezelfde manier zoals je de bestelling oorspronkelijk hebt betaald.

​

Wanneer je spijt hebt van je bestelling en je de order wilt herroepen, dien je het pakket op te halen en vervolgens naar ons te retourneren. Op deze manier wordt het niet geregistreerd als een 'niet-opgehaald' pakket!


Heb je vragen over de mogelijkheid tot ruiling van een product? Neem dan contact op met onze klantenservice.

bottom of page